.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موافقت وزارت بازرگاني با احداث نمايشگاه بين‌المللي ساري

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت : جامعه روحانیت و مدرسین رأی شان به سمت احمدی نژاد است و او نیز باید چتر اصولگرایی را بیشتر باز کند و تصمیم گیریها و تعاملات خود را با مجلس بیشتر کند .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، رمضان شجاعی با بیان اینکه دولت نهم تنها دولتی است که خیلی خوب خود را به مردم نزدیک کرده است گفت : با توجه به اقداماتی که احمدی نژاد برای زیر ساختهای کشور قشر آسیب پذیر صورت داده است پیش بینی می شود که از اقبال بیشتری برخوردار شود .

وی در ادامه افزود : لغو مصوبه ممنوعیت صنعتی شدن استان مازندران از اولین اقدامات خوب احمدی نژاد در استان مازندران است و من به دلیل اقدامات خوب احمدی نژآد به او رأی خواهم داد .

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : پیش بینی می شود که کروبی را از ادامه انتخابات منصرف کنند و رقابت بین میرحسین موسوی و احمدی نژاد ادامه پیدا کند .

وی به نقش رسانه در برگزاری با شکوه انتخابات اشاره کرد و افزود : رسانه ها باید از تخریب و بد اخلاقی جلوگیری و یک انتخابات باشکوه را ایجاد کنند .

شجاعی در خصوص احداث پالایشگاه در مازندران گفت : طی آخرین مصوبه هیأت دولت و تأیید محیط زیست و با نشستی که با سرمایه گذاران این پروژه داشتیم مجوز قانونی آن صادر شد و سرمایه گذار فعلی این پالایشگاه تا 6 ماه وقت دارد تا عملیات اجرای آن را آغاز کنند در غیر این صورت به سرمایه گذار دیگر واگذار می شود .

نماینده مردم ساری در مجلس اسلامی از احداث نمایشگاه بین المللی در ساری خبر داد و افزود : وزیر بازرگانی مجوز احداث نمایشگاه بین المللی  ساری را که برای توسعه اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است صادر کرده است .

وی به احداث پارک علمی فن آوری در ساری اشاره کرد و افزود : وزیر علوم گلایه هایی در خصوص عدم همکاری در بخش احداث پارک علمی و فن آوری در استان مازندران اعلام کرده است و به دستور وزیر علوم پارک علمی و فن آوری در ساری احداث خواهد شد .

شجاعی با بیان اینکه پل ذغال چال گره ترافیکی ساری است گفت : در صورت تخریب این پل نه تنها مازندران بلکه ارتباط شرق و غرب ایران نیز دچار مشکل می شود. مقدمات برای بازسازی این پل در دست انجام است .

وی از حضور هواپیمایی اختصاصی ساری که توسط شرکت هواپیمایی ماهان هفته آینده وارد فرودگاه ساری می شود خبر داد و افزود : ما شاهد پروازهای هر روزه ای توسط فرودگاه ساری هستیم ولی در خصوص زمان پرواز دچار مشکلاتی هستیم .

شجاعی ادامه داد : شرکت هواپیمایی ماهان هفته آینده اولین پرواز خود را از ساری به تهران و همچنین به دمشق صورت خواهد داد .

وی از ایجاد موزه پارک در پارک جنگلی شهید زارع ساری اشاره کرد و افزود : مجوزی با موافقت وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ایجاد پارک حوزه ای در جهت توسعه گردشگری در پارک جنگلی شهید زارع صادر شده است .

به گزارش ایسنا،شجاعی از احداث بیمارستان 320 تخت خوابی در جاده ساری به قائمشهر خبر داد و افزود : زمین این پروژه مشخص شده و اقدامات اولیه خود را با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان شروع کرده و با پیش بینی هایی که صورت گرفته ممکن است هزینه آن به 30 میلیارد تومان نیز برسد .

وی به مصوبه دولت جهت حمایت از کشاورزان برنجکار اشاره کرد و افزود : طبق مصوبه دولت هر وارد کننده برنج باید به ازای هر کیلو برنجی که وارد کشور می کند باید 150 تومان به خزانه دولت واریز کند تا دولت نیز آن را در اختیار کشاورزان قرار دهد و در حال حاضر 62 میلیارد تومان پول در خزانه دولت ذخیره شده است اما هنوز این پول در اختیار وزارت جهاد کشاورزی جهت پرداخت کشاورزان قرار نگرفته است .

نماینده مردم ساری در مجلس اسلامی خاطر نشان کرد : مجوز شهرک تخصصی فولاد برای استان مازندران نیز صادر شده است .

شجاعی به انتقال پادگان از ساری به خارج از شهر اشاره کرد و افزود : در خصوص انتقال پادگان کار های بسیاری صورت گرفته و تاکنون 4 منطقه در ساری به ارتش پیشنهاد داده شده که در نهایت مناطق جنگلی رو به روی پهنه کلا را درخواست کردند .

وی در خصوص انتقال گاز به بخش میاندرود ساری گفت : با توجه به اینکه روستاهای بالادست و پایین دست میاندرود گازرسانی شده است ولی متأسفانه روستاهایی که در حاشیه این منطقه قرار دارند تاکنون از نعمت گاز محروم بودند که از همین هفته عملیات اجرایی آن شروع به کار خواهد کرد .

شجاعی خاطر نشان کرد : در خصوص چهار خطه کردن جاده های ساری به تاکام ، گوهر باران و فرح آباد اعتباراتی را نظر گرفته شده است .

نماینده مردم ساری در مجلس به کاهش بودجه در بخش فرهنگ اشاره کرد و افزود : بودجه کل کشور در سال 88 در بخش فرهنگ با توجه به تورم 10 تا 15 درصد کاهش داشته که این امر در بسیاری از سازمان ها خیلی خوب محسوس شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 31 فروردين 1388
اخبار انتخاباتی آقای شجاعی دردی را از مردم استان و ساری برطرف نمیکنه جز ذهنیت بد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.567 seconds.